Polityka Jakości

Jednym z priorytetowych zadań przyczyniających się do osiągnięcia sukcesu w branży nowych technologii jest ukierunkowanie przedsiębiorstwa na jakość

NILOS POLSKA Sp. z o.o. poprzez konsekwentną i skuteczną politykę firmy uwzględniając kontekst organizacji, wymagania stron zainteresowanych oraz obowiązujące wymagania prawne dąży do osiągnięcia pozycji nowoczesnej oraz efektywnie zarządzanej firmy zajmującej się świadczeniem usług obsługi i serwisu przenośników taśmowych oraz handlem wyrobami dla przemysłu gumowego w myśl zasady:

Pragniemy, aby wizerunek NILOS POLSKA Sp. z o.o. utożsamiany był z najwyższą jakością i profesjonalizmem pod względem:
– serwisu przenośników taśmowych,
– świadczonych usług,
– jakości obsługi klienta,
– bezpieczeństwa i higieny pracy,
– najwyższej jakości produktów i technologii.

Powyższe cele realizujemy poprzez:
• dbanie o wizerunek przedsiębiorstwa,
• atrybuty techniczne wyrobów i usług,
• kompleksowe podejście do sprzedaży,
• dostarczanie Klientom najlepszych i najnowocześniejszych światowych produktów i technologii,
• zapewnienie Klientom serwisu zakupionych produktów na najwyższym poziomie,
• jak najlepsze relacje z dostawcami i Klientami,
• spełnianie wymagań prawnych,
• bezpośrednie zaangażowanie Kierownictwa Spółki w działania na rzecz jakości,
• ciągłe doskonalenie skuteczności wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością obejmującego wymagania nom: PN-EN ISO 9001,
• uświadamianie i zaangażowanie pracowników do działań na rzecz jakości.

Deklarujemy przeznaczenie niezbędnych środków na zapewnienie realizacji wyżej wymienionych celów, a w szczególności kwalifikowany personel, nowoczesną technologię, środki materialne i finansowe.

Zadowolenie Klientów, satysfakcja współpracowników i dostawców oraz ich pozytywna ocena są podstawą naszego trwałego rozwoju i wyznaczają nam kierunki działań doskonalących.

Niniejsza Polityka Systemu Zarządzania Jakością jest konsultowana, znana, rozumiana i przestrzegana przez wszystkich pracowników NILOS POLSKA Sp. z o.o.